Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko www.outlet-lezisc.si (v nadaljevanju spletna trgovina).
Ti splošni pogoji zavezujejo vse uporabnike, ki želijo v spletni trgovini opraviti nakup.
Uporabnik z opravo nakupa potrjuje, da je seznanjen in v celoti razume splošne pogoje. Uporabnik z opravo nakupa sprejme te splošne pogoje.
Pred opravo nakupa te splošne pogoje pozorno preberite. V kolikor se s temi pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate, nakupa v spletni trgovini ne boste mogli opraviti.  S sprejemom teh splošnih pogojev je med vami in AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana  sklenjena veljavna pogodba. 
Uporabnika opozarjamo, da so sestavni del teh splošnih pogojev tudi Plačilni pogoji in dostava, ki je dostopna na naši spletni strani  Z opravo nakupa uporabnik v celoti sprejema tudi določila Plačilnih pogojev in dostave.
Spletna trgovina je uporabnikom na voljo v stanju ˝takšna kot je˝. Spletna trgovina je v lasti in z njo upravlja podjetje AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana. 
1.     Oprava nakupa v spletni trgovini
Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini opravi kot registriran uporabnik. Registracija računa uporabniku omogoča hitrejše nakupovanja, spremljanje statusa naročila ter pregled nad zgodovino naročil.
Pred opravo nakupa so kupcu na voljo naslednje informacije:
-        identiteta podjetja in kontaktne podatke podjetja,
-        bistvene značilnosti blaga oz. storitev,
-        rok dobave, pogoji dostave izdelka in načini plačila,
-        pregled nad ceno izdelka – cena je predstavljena z vključenim DDV , dostopna je tudi končna cena, ki vključuje morebitne stroške (npr. dostava),
-        informacije o možnosti odstopa.
Uporabnik je dolžan, preden zaključi nakup, potrditi naročilo. S potrditvijo naročila uporabnik sprejme te splošne pogoje z vsemi sestavnimi dokumenti.
2.     Cenovna politika
Vse cene na spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV. V spletni trgovini se prodaja zgolj znižano blago, zato se pri izdelku pojavljata dve ceni:
REDNA CENA izdelka je cena, po kateri se izdelek prodaja, preden je uvrščen v prodajo spletne trgovine. Redna cena je prikazana ob izdelku in označena tako, da je prečrtana.
ZNIŽANA CENA izdelka je cena, po kateri se izdelek prodaja v spletni trgovini in predstavlja ceno, ki jo za izdelek plača kupec.
MPC*  »MALOPRODAJNA PRIPOROČENA CENA«: maloprodajna cena (z vračunanim DDVjem); priporočena maloprodajna cena proizvajalca .
3.     Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila
Cena izdelka z DDV in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@ah-group.si.
Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.outlet-lezisc.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:
-        identiteto podjetja
-        kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
-        bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
-        informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
-        jasno označene cene
Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.
Svojo zahtevo sporočite na naslov: AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana.
4.     Način plačila
Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.
Na voljo so vam številni načini plačila
- z gotovino ob prevzemu,
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club).
Vsi možni načini plačila so opredeljeni v Plačilnih pogojih in dostavi, ki vam je na voljo TUKAJ. .
5.     Možnost odstopa od pogodbe
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na  naslov :

AH GROUP d.o.o , Brilejeva 15 , 1000 ljubljana  ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti na info@outlet-lezisc.si . 14-dnevni rok ali 90 dnevni podaljšani rok  začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Zahtevo za odstop od pogodbe lahko uveljavljate tudi brez obrazca, tako da nas kontaktirate na zgornji e-mail naslov.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Razen če ni dogovorjeno drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah o blagu oziroma storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ( dolžina vzmetnic in posteljnih okvirjev 190 -210-220 ) in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; o dobavi časopisov in periodičnega tiska; o dobavi zapečatenega blaga ter ostalem blagu oziroma storitvah, ki jih navaja 43č. člen omenjenega zakona.
Naslov za vračilo izdelkov:
AH group, prodaja in proizvodnja, d.o.o.
 PE : Celovška 228, 1000 Ljubljana

 

Pogoji Sodelovanja v testnem obdobju 100 / 30 noči.

 

Ob menjavi je potrebno priložiti orginalni račun

 

Pred uveljavljanjem testnega obdobja je potrebno spati na ležišču vsaj 100/30 noči oz. Celotni čas trajanja testnega obdobja. (v času od prevzema izdelka) Le tako se vaše novo ležišče lahko popolnoma prilagodi vašem telesu,menjava je možna za vsa ležišča enakega proizavajalca.

 

Če boste ob koncu testnega obdobja mnenja, da vam ležišče ne ustreza , ga lahko zamenjate z drugim ležiščem v enaki velikosti z doplačilom razlike v ceni.Vzmetnico kateri bi zamenjali je potrebno vrniti nazaj v naše skladišče na lastne stroške.

 

V času testnega obdobja morate obvezno uporavljati zaščito za vzmetnice,saj umazanih in poškodovanih vzmetnic žal ne moremo zamenjati .

 

Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vzmetnice katere so dostavljene zvite v rolo,po odprtju se jih ne sme prepogibati saj tako pride do poškodbe jedra .

 

Pomembno je ,da zahtevo za uveljavitev testnega obdobja uveljavite v roku max 5 dni po preteku 100/30 noči .Strošek in način vračila ureja stranka,saj zaradi nepopolne embalaže ni možen prevzem pri našem pogodbeniku za dostavo.

 

Če je vaše novo izbrano ležišče dražje od predhodnega testnega ležišča, je potrebno doplačati razliko in strošek transporta izrednega naročila .

 

V kolikor je novo izbrano ležišče cenejše od predhodnega,razlike v vrednosti ne vračamo ,lahko pa razliko porabite v naši trgovini .

 

Testno obdobje ne velja za odprodajne eksponate in po meri izdelane vzmetnice ( Dolžina 190 in ostale po meri izdelane dimenzije)

 

Testno obdobje se lahko koristi enkratno in velja le za spletne nakupe , če niste imeli možnosti preizkusa v trgovini .

VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE
 
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev.
Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga in testnega obdobja na vzmetnice ni možno uveljavljati, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe in garancijski rok enega leta za vse vzmetnice in posteljne okvirje . 
Opozorila:
1. Ob ustrezni uporabi ležišča bodo materiali v ležišču ostali nespremenjeni. Kot posledica prilagajanja za ležišča se debelina in trdnost lahko ob normalni uporabi zmanjša do 10 %, kar se ne obravnava kot tovarniška napaka. Za takšno zmanjšanje debeline ali trdnosti, proizvajalec s to garancijsko izjavo ne jamči.
2. Pri dimenzijah ležišč je zaradi elastičnosti materialov toleranca +/-2 %. Ležišče znotraj te tolerance se ne obravnava kot ležišče z napako. Do takšnih odstopanj lahko pride tudi po daljšem času uporabe. V teh primerih prodajalec s to garancijsko izjavo ne prevzema jamstva.
3. Pri prevleki ležišča prihaja do vidnih sprememb na tkanini, kar je normalna posledica uporabe izdelka in ne vpliva na funkcionalnost izdelka.
4. V primeru reklamacije si prodajalec pridržuje pravico do strokovnega pregleda ležišča, kjer se ugotovi stanje in vzrok napake.
5. Napake kot so napake šivov, morebitni madeži in drugi madeži, ki ne vplivajo na funkcionalnost ležišča, morajo biti v obliki pritožbe, pisno poslane v roku 30 dni od dneva prevzema ležišča.
Garancija ne velja:
• v primeru napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, spremembe, povzročene s strani kupca),
• pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe,
• v primeru madežev zaradi plesni,
• v primeru, da ležišče ni bilo uporabljeno na ustreznem posteljnem dnu,(Ustrezno posteljno dno mora imeti vsaj 24 ravnih letvic (pri dolžini 200 cm,ali polno letveno dno)
• če kupec ne predloži kopije računa in pripadajočega garancijskega lista,
• v primeru poškodb mora biti proizvod zaščiten pred poškodbami in umazanijo. Če proizvod ni zaščiten, lahko proizvajalec zavrne zahtevo za zamenjavo ali popravilo.
Minimalni garancijski rok enega leta za vse artikle na spletni strani velja za pravne osebe , razen v primerih doplačila podaljšane garancije. 
 

NAVEDBA NEOBSTOJA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec lahko naročeno blago iz kateregakoli razloga vrne v roku 14 dni od prejema

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: narocila@ah-group.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

6.   Stvarna napaka ali neskladnost blaga

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zahtevki za stvarno napako po ZVPot se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023. Za blago, kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki iz naslova neskladnosti blaga. Zahtevki zaradi neskladnosti blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje (ZVPot-1).

 

V skladu s starim ZVPot je napaka stvarna (37. člen ZvPot):

1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
  • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa AH GROUP d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna, mora AH GROUP d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora AH GROUP d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga (2. odsek ZVPot-1)

 

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga, to je:

 

ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost, to je:

 

ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih

biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno,

biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

 

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga

 

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

 

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve; Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

 

je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

  1. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

 

prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

 

Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)

Naslov za vračilo izdelkov: AH GROUP , prodaja in proizvodnja, d.o.o., Brilejeva ulica 15, 1000 Ljubljana. Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@outlet-lezisc.si.
7.     Reklamacije in informacije
V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen kupcu. Vračilo izdelka je potrebno predhodno najaviti na info@outlet-lezisc.si. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, katerega prosimo, da v celoti izpolnite, saj predstavlja ključni dokument za uspešno reševanje reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.
Vse garancije na zadovoljstvo in garancija 100 dni vračila / garancija na zadovoljstvo velja le za spletne nakupe in če stranka ni opravila preizkusa vzmetnice v poslovalnici.
Menjava je možna le za vzmetnice enakega proizvajalca . 
V primeru nakupa preko Leanpay financiranja na kredit, 30 /100 dni garancije na zadovoljstvo ni možno uveljavljati zaradi posebih pogojev nakupa in financiranja, 14 dni rok za vračilo po prejemu pa velja  .
Že prejeto blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato potrošniku ni dovoljeno kakršnokoli preizkušanje blaga, ampak le takšno kot bi mu bilo dovoljeno, če bi blago kupil v fizični trgovini.
V primeru vračila lesenih delov zaradi poškodb na materialu je to možno uveljavljati pred montažo ( dokazilo fotografija poškodovanega dela pred montažo)
8.     Odstop od naročila pred dostavo
V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.outlet-ležišč.si lahko kupec naročilo prekliče pisno na e-mail naslov: info@outlet-lezisc.si.
9.     Izdelki, ki jih ni na zalogi
V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@outlet-lezisc.si.
10.  Ponudbe in akcije
Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo na spletni trgovini www.outlet-lezisc.si. Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.
11.  Informativne vsebine
Vsebine na www.outlet-lezisc.si spletni trgovini so za informativno in izobraževalno rabo in niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov se glede na svoje zdravstveno stanje posvetujte s svojim zdravnikom. Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.
12.  Slike izdelkov
Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.outlet-lezisc.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana  ne odgovarja za zgoraj navedene nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala.
13.  Odveza odgovornosti
AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana  se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da AH GROUP d.o.o v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
14.  Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana . Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@ah-group.si.
15.  Zbiranje osebnih podatkov
Pri delovanju spletne trgovine prihaja tudi do zbiranja in obdelave osebnih podatkov uporabnikov.
Upravljavec takšnih osebnih podatkov je je: AH GROUP D.O.O , Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana 
Več o obdelavi osebnih podatkov, namenih zbiranja, pravni podlagi in zaščitnih ukrepih, ki jih uporabljamo vam je na voljo v naši politiki zasebnosti. 
16.  Pritožbe in spori
Podjetje AH GROUP D.O.O spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  AH GROUP D.O.O  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@outlet-lezisc.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@outlet-lezisc.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. AH GROUP D.O.O  se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si AH GROUP D.O.O prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru spora pred sodiščem  je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
17.  Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje AH GROUP d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
18.  Omejitev odgovornosti
Prav tako Prodajalec ne zagotavlja nemotene uporabe spletne trgovine, pri čemer se zavezuje morebitne napake oz. nedelovanje odpraviti v najkrajšem možnem času. Spletna trgovina je uporabnikom ponujena v obliki ˝takšna, kakršna je˝. Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne posledice, ki bi nastale zaradi napake ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Prodajalec ne jamči za točnost in zanesljivost podatkov na spletni strani. Uporabnike pozivamo, da nam, v kolikor opazijo napako na naši spletni strani, to sporočijo na: info@outlet-lezisc.si. 
19.  Pravno obvestilo
Spletna trgovina  www.outlet-lezisc.si je last Prodajalca; AH GROUP D.O.O  Vse vsebine, objavljene na spletni strani www.outlet-lezisc.si so last Prodajalca. Prepovedana je vsakršna uporaba teh vsebin, ne glede na obliko (tekst, slikovni material, video material) in razlikovalnih znakov prodajalca. Prepovedano je kakršnokoli razmnoževanje, prepisovanje, distribuiranje ali kakršnokoli razširjanje vsebin in razlikovalnih znakov brez izrecnega soglasja Prodajalca.
Te splošni pogoji veljajo od: 01.11.2019

loader